پروردگارا!

               Dr.chamran

تو را شکر می کنم که لذت معراج را بر روحم ارزانی داشتی

تا گاهگاهی از دنیای ماده در گذرم

و آن جا جز وجود تو را نبینم

و، جز بقای تو چیزی نخواهم

وبازگشت از ملکوت برای من شکنجه ای باشد که

دیگر به چیزی دل نبندم وچیزی دلم را نرباید.

31 خرداد سالروز شهادت سردار سرافراز لشکر اسلام شهید دکتر مصطفی چمران گرامی باد.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://8t.blogsky.com

وبلاگتو جالبه . خوب شد در مورد چمران نوشتی من اصلا نمیدونستم سالروز شهادتش هست شاید من هم یه چیز در مورد ایشون نوشتم
به ما هم سر بزن

لهراسبی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ

خستگى براى من بى‏معنى شده است، بى‏خوابى عادى و معمول شده، در زیر بار غم و اندوه گویى کوهى استوار شده‏ام، رنج و عذاب دیگر برایم ناراحت‏کننده نیست. هر کجا که برسد مى‏خوابم، هر وقت که اقتضا کند مى‏خیزم، هرچه پیش آید مى‏خورم، چه ساعت‏هاى دراز که بر سر تپه‏هاى اطراف «برکلى» بر خاک خفته‏ام و چه نیمه‏هاى شب که مانند ولگردان تا دمیدن صبح بر روى تپه‏ها و جاده‏هاى متروک قدم زده‏ام. چه روزهاى درازى را که با گرسنگى به‏سر آورده‏ام

دکتر مصطفی چمران . امریکا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد