السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)         

   ya emam reza

به خاطر این وقفه طولانی مدت در آپدیت وبلاگ از همه دوستان معذرت می خوام...همون طور که می دونین ایام امتحانات میان ترم(وکم کم پایان ترمه) و... 

خیلی دوست داشتم برای میلاد امام رضا(ع) یه آپدیت داشته باشم که نشد والآن قضاشو جا آوردم.

یا حق

Yahoo Briefcase

اگر شما هم از جمله کاربران همیشگى اینترنت باشید، بدون شک، براى ذخیره فایل‏ها و اطلاعاتى که از اینترنت دریافت مى‏کنید، همواره با مشکل فلاپى‏هاى پر شده، یا درایوهاى مملو از فایل‏هاى مختلف روبه‏رو هستید.
فضاهاى رایگان موجود در وب که براى ذخیره‏سازى فایل‏هاى مختلف به کار مى‏روند، توانسته‏اند مقدار زیادى از این مشکل را بر طرف سازند؛ درست همانند حافظه کامپیوتر که بر روى اینترنت نصب شده باشد.
به طور مثال، سایت یاهو www.Yahoo.com//:http با در اختیار قرار دادن امکانى چون Yahoo Briefcase فضایى به اندازه 10 تا 30 مگابایت در اختیار کاربران اینترنت قرار داده است؛ فضایى که به طور رایگان مى‏توان فایل‏هاى مختلفى چون متن، موسیقى، تصویر، فایل‏هاى گرافیکى، صفحات وب و ... را با فرمت‏هاى مختلف در آن ذخیره نمود.
با استفاده از این قابلیت اینترنت، شما مى‏توانید تصاویر مورد نیاز براى وبلاگ، صفحات شخصى و یا پروفایل آى دى (ID) خود را در Briefcase ذخیره نموده، براى نمایش آنها در وب، آدرس تصاویر و یا فایل مورد نظر موجود در Briefcase را بدهید.
همان طور که گفته شد، Briefcase، در واقع محلى براى ذخیره فایل‏هاست و مى‏توان در سراسر نقاط دنیا، به راحتى و تنها با اتصال به اینترنت، به آن دسترسى پیدا نمود. در این شماره قصد داریم با نحوه استفاده از Yahoo Briefcase بیشتر آشنا شویم.
ورود به Yahoo Briefcase
براى این منظور، ابتدا وارد صفحه اصلى Yahoo شوید؛ یعنى در قسمت آدرس (Address bar) صفحه وب خود، آدرس زیر را تایپ کنید.
www.Yahoo.com//:http
سپس روى لینک Briefcase موجود در صفحه مذکور، کلیک نمایید. همچنین مى‏توانید مستقیماً با آدرس Briefcase.yahoo.com//:http وارد Briefcase شوید.
در صورتى که قبلاً براى خود ID ایجاد نکرده باشید، در این قسمت، ابتدا بایستى ثبت نام یا Sign up نمایید. (همانند ایجاد ID براى پست الکترونیکى).
با فرض داشتن ID، بعد از وارد نمودن نام کاربرى یا User name و رمز خود، بر روى گزینه sign in یا log in کلیک نمایید.
حالا درون محیط Briefcase هستید. با انتخاب گزینه Add file و سپس Create a new file، مى‏توانید به ایجاد پوشه‏ها یا فولدرهاى مورد نظر خود بپردازید. از طرفى با انتخاب گزینه yahoo specials در قسمت options، توانید برنامه و فایل‏هاى رایگان را از سایت یاهو دریافت نمایید.
ذخیره نمودن فایل در Briefcase
در صفحه اصلى Briefcase Yahoo، بر روى Add file کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود. سپس با انتخاب گزینه Browse، مسیر فایل مورد نظر خود را مشخص نمایید و نامى براى آن انتخاب کنید و در نهایت، گزینه Upload را کلیک نمایید.
با کمک روش فوق، شما مى‏توانید یک فایل و یا حداکثر 6 فایل را به طور همزمان به Briefcase ارسال کنید که در این حالت ، هر فایل بایستى حداکثر 5 مگا بایت فضا اشغال نماید. بدین ترتیب مى‏توانید در فضاى رایگان وب، لیستى از فایل‏هاى مورد نظر خود را ذخیره کنید. براى استفاده از فایل‏ها، مى‏توانید در هر جاى دیگر دنیا، تنها با انتخاب فایل خود و کلیک بر روى گزینه Open، یا دو بار کلیک بر روى نام فایل، محتواى آنرا ببینید.
جالب آن که شما مى‏توانید با کلیک بر روى گزینه Edit Settings، وضعیت دسترسى دیگران به فایلتان را تعیین نمایید. به این ترتیب که یکى از چهار سطح دسترسى را مى‏توانید انتخاب نمایید:
Private: دسترسى شخصى.
Public: دسترسى به صورت عمومى.
Friends: فقط کسانى که معرفى مى‏کنیم.
Age Restriction: فقط افراد 18 سال به بالا.
بعد از انتخاب یکى از چهار گزینه فوق، گزینه Save را کلیک کنید.
ارسال فایل از طریق Briefcase
براى ارسال یک فایل، کافى است فایل مورد نظر را انتخاب کنید؛ سپس با انتخاب گزینه E-mail، مى‏توانید فایل انتخابى را براى پنج آدرس گیرنده، به همراه توضیح یا متن نامه ارسال نمایید. بدین ترتیب با انتخاب گزینه Send، نامه‏اى که حاوى فایل انتخابى شما مى‏باشد، براى آدرس مورد نظر ارسال مى‏گردد.
علاوه بر سایت یاهو، از جمله سایت‏هاى موجود در اینترنت که فضاهاى رایگان براى ذخیره‏سازى فایل در اختیار شما قرار مى‏دهند عبارتند از:
NetFirms.com
FreeWebsiteProviders.com
ShareMation.com

منبع

Wireless چیست؟

wireless

Wireless به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود که در آن از امواج رادیویی، مادون قرمز و مایکروویو ، به جای سیم و کابل ، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود.از میان این دستگاه ها می توان پیغامگیرها، تلفن های همراه، کامپیوتر های قابل حمل، شبکه های کامپیوتری، دستگاه های مکان یاب، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد.تکنولوژی Wireless به سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدی را در زندگی ما در سرتاسر دنیا ایفا می کند.


فواید تکنولوژی Wireless

تکنولوژی Wireless به کابر امکان استفاده از دستگاه های متفاوت ، بدون نیاز به سیم یا کابل ، در حال حرکت را می دهد.شما می توانید صنوق پست الکترونیکی خود را بررسی کنید، بازار بورس را زیر نظر بگیرید، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید و یا حتی برنامه تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید.بسیاری از زمینه های کاری از جمله مراقبت های پزشکی، اجرا قوانین و سرویس های خدماتی احتیاج به تجهیزات Wireless دارند.تجهیزات Wireless به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات را به راحتی برای مشتری خود به نمایش در بیاورید.از طرفی می توانید تمامی کارهای خود را در حال حرکت به سادگی به روز رسانی کنید و آن را به اطلاع همکاران خود برسانید.تکنولوژی Wireless در حال گسترش است تا بتواند ضمن کاهش هزینه ها، به شما امکان کار در هنگام حرکت را نیز بدهد.در مقایسه با شبکه های سیمی ، هزینه نگهداری شبکه های Wireless کمتر می باشد.شما می توانید از شبکه های Wireless برای انتقال اطلاعات از روی دریاها، کوهها و ... استفاده کنید و این در حالی است که برای انجام کار مشابه توسط شبکه های سیمی، کاری مشکل در پیش خواهید داشت.


سیستم های Wireless

سیستم های Wireless می توانند به سه دسته اصلی تقسیم شوند :
سیستم Wireless ثابت : از امواج رادیویی استفاده می کند و خط دید مستقیم برای برقراری ارتباط لازم دارد. بر خلاف تلفن های همراه و یا دیگر دستگاههای Wireless، این سیستم ها از آنتن های ثابت استفاده می کنند و به طور کلی می توانند جانشین مناسبی برای شبکه های کابلی باشند و می توانند برای ارتباطات پرسرعت اینترنت و یا تلویزیون مورد استفاده قرار گیرند.امواج رادیویی وجود دارند که می توانند اطلاعات بیشتری را انتقال دهند و در نتیجه از هزینه ها می کاهند.

سیستم Wireless قابل حمل : دستگاهی است که معمولا خارج از خانه، دفتر کار و یا در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند.نمونه های این سیستم عبارتند از : تلفن های همراه، نوت بوکها، دستگاه های پیغام گیر و PDA ها.این سیتم از مایکروویو و امواج رادیویی جهت انتقال اطلاعات استفاده می کند.

سیستم Wireless مادون قرمز : این سیستم از امواج مادون قرمز جهت انتقال سیگنالهایی محدود بهره می برد.این سیستم معمولا در دستگاه های کنترل از راه دور، تشخیص دهنده های حرکت، و دستگاه های بی سیم کامپیوترهای شخصی استفاده می شود.با پیشرفت حاصل در سالهای اخیر، این سیستم ها امکان اتصال کامپیوتر های نوت بوک و کامپیوتر های معمول به هم را نیز می دهند و شما به راحتی می توانید توسط این نوع از سیستم های Wireless ، شبکه های داخلی راه اندازی کنید.

شما درکجا به دنبال آن می گردید؟!

الهی

خداوند می فرماید: 6 چیزرا در6 جا قراردادم, مردم درجای دیگری به دنبال آن هستند.

1– راحتی را دربهشت قرار دادم, مردم دردنیا طلب می کنند وهرگز به آن نمی رسند.

2– علم را درگرسنگی وسختی قراردادم, مردم درآسایش می طلبند وهرگزبه آن نمی رسند.

3- عزت را درنمازشب وبندگی وعبادت قراردادم , مردم درارتباط با مسؤلین وسران می بینند.

4- بی نیازی را درقناعت قراردادم, مردم درجمع آوری ثروت ومال دنیا می طلبند.

5- استجابت دعا را درمال حلال قراردادم, مردم درسروصدا می طلبند.

6- رفعت را درتواضع قراردادم, مردم درتکبردنبال می کنند.

پست ترین

مردم کسانی هستند که به خاطرمال ودارایی دیگران, درمقابل آنها تواضع وفروتنی کنند.