آشنایی با مجموعه مهندسی برق

این روزا صحبت از کارشناسی ارشد یکی از بحث های معمول جمع های دانشجویی شده ، از طرفی اگر بچه های برق 83 بخوان سال دیگه کنکور بدن از حالا دیگه باید کم کم آماده بشن به همین دلیل تصمیم گرفتم که یه سری اطلاعات اولیه رو در این مورد در وبلاگ بیارم امیدوارم که مفید باشه:

 

موارد امتحانی و تعداد تست:

* برای گرایش مهندسی پزشکی (بیو الکتریک)، انتخاب یکی از دو درس فوق اجباری است.

 

گرایشهای موجود و ضرایب مواد امتحانی در هر گرایش:

arshad2

 

تعداد پذیرش دانشگاههای دولتی در رشته برق در سال گذشته:

arshad3

 در آپدیت های آینده بیشتر در این مورد خواهم گفت.

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو برقی! چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ق.ظ

البته ارشد خوندن خیلی خوبه ولی من که اصلا فکرشم نیستم با این پایه علمی که ما داریم دانشگاه ناکجا آباد هم قبول نمی شیم من که بعد از درسم میرم سربازی!

هر چه می خواهد دل تنگت بگو ! سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

یاد باد آن روزگاران ... یاد باد ...
دلم برات تنگ شده دوست جون ...

بابا برقی ! شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

باز آمد ... بوی ماه مدرسه ... بوی بازیهای راه مدرسه ...!

جلال(برق۸۴شوشتر) چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://bargh-84.blogfa.com/


سلام دوست عزیز منم از بابت سر زدن شما به وبلاگمون خوشحال شدم .
ضمنا حتما به کمکتون احتیاج دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد