تولدت مبارک

                           happy birthday

پارسال توی همچنین روز هایی بود که این وبلاگ درست شد...

حالا می خوام قصه وبلاگ برق83 رو از اولش تا حالا براتون تعریف کنم:

تازه اومده بودیم دانشگاه صفریه صفر! وقتی اسم اختراع وتحقیق وپژوهش وتیم های تحقیقاتی رو می شنیدیم با ذوق وشوق در موردش فکر می کردیم که یعنی می شه ما هم یه روزی مثلاً ربات درست کنیم؟ یادمه یه جلسه معارفه برامون ترتیب داده بودن که مهندس شعبانی در مورد رشتمون برامون حرف  زد بحث کشیده شد به اونجا که دانشجو باید دنبال تحقیق وسؤال کردن ودر یک کلمه دنبال یاد گرفتن باشه، استاد بین حرفاشون در مورد علم روز وپیشرفت حرف زد که رسید به نانو تکنولوژی ...همین جا بود که یکی از بچه ها پرسید استاد حالا این نانو تکنولوژی چی هست اصلاً ربطی به رشته ما داره یا نه؟ یه کم که گذشت متوجه شدم خیلی های دیگه هم چیز زیادی در مورد بحث های علمی  روز دنیا نمی دونن...از همونجا بود که به فکر افتادم که یه تشکیلات علمی تو کلاس راه بندازیم که همه بچه ها روی یه موضوع کار کنن. وقتی زمزمه های انجمن علمی شروع شد کمی امیدوار شدم که شاید از این طریق بشه کاری کرد ولی کم کم که گذشت به این نتیجه رسیدم که جو غالب کلاس پی این کارا نیست و خیلی خوشبینانه نگاه کنیم صرفاً دنبال یه نمره خوب در پایان ترم هستن! این بود که به فکر یه کار انفرادی یا حداکثر دو سه نفره افتادم....

زیاد اهل اینترنتو وبلاگو این حرفا نبودم ... ایده وبلاگ درست کردن هم  وقتی به ذهنم رسید که یکی از دوستام برای همایش طرح زن یه وبلاگ توی همین بلاگ اسکای درست کرده بود .

با پرس وجو از این واون وبلاگ bargh83-chamran رو ساختم .از این کار خیلی خوشم اومده بود اینکه آدم بتونه اطلاعاتش رو یا مطالب جالبی رو که پیدا می کنه در اختیار دیگران هم قرار بده...از همه مهمتر اینکه مدام دنبال مطلب تازه باشم.

هنوز یکی دو هفته ای از درست کردن وبلاگ نگذشته بود که یه روز( دقیقاً یادمه دوشنبه ای بود) رفتم سایت دانشکده که وبلاگو چک کنم و دیدم که ....بله ...جناب لرد هکر زدن وبلاگ ما رو داغون کردن... که خیلی حالمو گرفت ولی ناامید نشدم هدف من بالاتر از حرفا بود ( البته این آقای لرد هکر بعداً طی چند تا ایمیل آدم خوبی از آب در اومد و وبلاگو پس داد بدون منت کشی وجنگ ودعوا، از راه مسالمت آمیز!!!)

واین طور شد که وبلاگ bargh83-chamran-univ متولد شد واز اون روز تا حالا داره به کار خودش ادامه می ده.

تو این مدت خیلی تجربه ها کسب کردم واین وبلاگ باعث شد من با جدیت دنبال یاد گرفتن اینترنت و html و جاوا باشم... پیدا کردن مطلب جدید حسنش اینه که اولاً آدم در مورد مطالبی که دورو برش می گذره حساس می شه ودیگه نسبت به مسائل بی تفاوت نیست واینکه هر مطلبی که بخواد تو وبلاگ کار بشه اول باید حداقل یه بار مطالعه بشه وهمینه که آدم مجبور می شه مطالعه کنه که این مطالعه کردنا برای من خیلی مفید بود تا اونجا که فکر کنم مطالب این وبلاگ به درد  هیچ کس هم که نخورده باشن حداقل اطلاعات خودمو در خیلی از زمینه ها بالا برد.

 

دیگه اینکه من یه معذرت خاهی بخاطر آدرس طولانی وبلاگ به تمام کسانی که مرتب اینجا سر می زنن بدهکارم واینکه خیلی ها تو این مدت با من همکاری کردن تو تمام زمینه ها از پخش کردن آدرس وبلاگ بین بچه ها گرفته تا تشویق کردن ونظرات خوب و... نوشتن که لازم می دونم ازشون تشکر کنم افرادی مثل س.ل ، مصطفی .ح، حیدر ، م.ج ، X، بابا برقی ، لیرزاد وتمام کسانی که با اسم های بابا برقی ، برق 83 وبرقی و....اینجا نظر می نوشتن....

اینجا باید از یه نفر دیگه هم یه تشکر مخصوص بکنم که اگر چه هیچ وقت اینجا نظر ننوشته ولی همیشه با تشویقاش و کمکهای بی دریغش به من تو این کار کمک کرد.

حرف آخر:

از اینکه این نوشته این همه طولانی شد معذرت می خوام ومنتظر نظرات، پیشنهادات وانتقاداتتون در مورد عملکرد یکساله وبلاگ هستم.

موفق وپیروز باشید

یاحق 

نظرات 11 + ارسال نظر
دوست شما پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

behshad ( booter ) yahoo 7 پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam aziz khobi dada age etelaati dar mored trans formator mikhay man mitonam komaket knam age be man sar bezani khosh hal misham ta abd
behshad
bye

امیر براتی (X) جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ق.ظ http://bargh83.blogsky.com

man kheyli khoshhalam ke yenafar hast ke az reshtash khoshesh biad va donbale matalebe elmish bashe, man ke ziad ba reshtam hal nemikonam, ishala hamishe movafagh bashin va weblogetoon berooz va por binande,tavalode weblogetoon ham mobarak...

زیتون ! جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ

آهااااای !
زیتونو یادت رفت !!!
:دی

[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ

خوب بلاگر از هر نفر فقط یه بار تشکر میکنه :دی !!!

زیتون ! جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

بنده تکذیب میکنم !!!

زیتون شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ق.ظ http://zaytoon3.blogfa.com

معضلی به نام حیات ... یا ... کمی خودمان را جدی بگیریم !
...
دقیقاً همه ی مشکلات از اون جایی شروع شد که یه روز صبح از خواب بیدار شدیم دیدیم ای دل غافل ! اومدیم به دنیا !
...

س.س.ل شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

قصه ی جالبی بود ... فرقش با بقیه ی قصه ها این بود که این یکی آدم رو بیدار میکنه ...
۲ سال گذشت ... با همه ی تجربه های تلخ و شیرینیش ... با همه ی اتفاقایی که خیلی هاشو فراموش کردیم ...
حالا روی تولد یک سالگی این وبلاگ و تولد دو سالگی *برق ۸۳ * ایستادیم و جلومون یه هدف بزرگه و پشت سرمون کلی تجربه !
امیدوارم همه ی ۸۳ای ها موفق باشن و بتونن گره ای از مشکلات بشریت باز کنن ...

حیدر یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://Haydar1986.persianblog.com

خواهش می کنم ... این ما هستیم که باید از شما به خاطر تلاش و هدف مقدستون تشکر کنیم ... جا داره من همینجا از بلاگر محترم معذرت خواهی کنم ... به خاطر دعوا درست کردن ها ... گذاشتن بعضی کامنتهای نامربوط و طولانی (!) و همچنین به خاطر وارد کردن بحثها و مسائل "شخصی" خودم یا دوستانم دراین وبلاگ ... نمی دونم ... شاید (به قول یکی از دوستان) گاهی اوقات فراموش می کردم که این وبلاگ ، وبلاگ کلاسه ... واسه همین بود که ... بگذریم ... بازم خدا پدر و مادر این آقای هکر رو بیامرزه که وبلاگ قبلی رو با تمام نظراتش (!) هک کرد !!! :)))
راجع به معضل نبود جو علمی و تحقیقاتی در کلاس ما و به طور کلی در دانشگاهها ، به نظرم دوتا دلیل اصلی داره : اول اینکه متاسفانه در کشور ما ، انتخاب رشته ، بر اساس مصلحت انجام میشه نه علاقه (یکیش خود من !) و این بی علاقگی ، مشکلات زیادی رو در دوران تحصیل به وجود میاره ... دوم اینکه افراد تمام توانشون رو صرف قبولی در دانشگاه میکنن و بعد از عبور از این مرحله ، یادشون میره که اصلا چرا وارد دانشگاه میشن... واسه همینه که وضع علمی دانشگاههای ما ، اینقدر اسفباره ... بازم بگذریم ...
در پایان ، پیشنهاد می کنم که پیشنهاد قبلی منو بپذیرید ... چرا که در زمان وقوع دعوا (!) آدم ممکنه نظراتی رو اینجا بذاره که بعدن ، از گذاشتنش پشیمون بشه !!!
یاحق

لیزارد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ

من اول داشتم ۳ ساعت تمام با شماره ۱۹۷ تماس میگرفتم تا نظرات و انتقادات و اینا رو بدم که نمیشدکه بشه !بعدها که فهمیدم که این شماره یه چیزی تو مایه های صد ودهه خدا رو صدو ده هزار بار شکر کردم که تلفنشون به علت عدم پرداخت به موقع بدهی مسدود بود وگرنه...بگذریم؛ ولی شما رو به خدا ؛ به اون کسی که می پرستید این حیدر رو ببخشیدش گناه داره به خدا...بچگی کرده بچم...............ولی تولدش مبار‌ک‌‌(وبلاگ رو میگم هاا نه حیدر)

زیتون سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ

ای بابا !
بازم روزای امتحان شد شما رفتی که رفتی ها !!!
نیستیــــــــــــــ !!!
:(
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد