اقسام الدانشجو!

الدانشجو هو موجود الذلیل، الذی یسکن فی لانه اسمه خوابگاه، لا موجودٌ فیه امکانات الاولیه وآبه یقطع مداوماً وهکذا ماء حار کمیاب فی شیر الآب . آلات البارد والحار(گرمایش و سرمایش) یعمل فی الشتاء والصیف بالعکس!

وهو(الدانشجو) یطعم طعاماً فقط اسمه طعام، شیئ نرمتر من السنگ ، الذی قادر علی الذهاب من حلقموم الی پایین، آمله فی الپاس الدروس شدید ولیکن لا دست یافتنی وفقط فی الخیال بافتنی.

الغرض الدانشجو ثلاث الاقسام: اوله تنبل، الذی دائماً فی الخواب فی الخوابگاه.

دومه عاطل وهو مغرور بسیار ویحمل دائماً فی دسته کیف عجیب اسمه سامسونیت ومعمولاً خالی من الکتاب و الدفتر وفی داخله شانه ، حوله وادکلن.

اما القسم السوم من دانشجو هو باطل و مشخصاته چنین: هو لا یدرس و لایخواب (خوابیدن) وبل بگوش موسیقیه دائم حتی فی الخواب وسر کاره دائماً باالشعر ورمان. اولئک العاشقون وهمیشه بی خیال یا فی الخیال الباطل.

علاوه بر اینها اقسام دیگر من دانشجو موجود ، مانند نوع الرپ والتیفوسی. نوع الدرس خوان الذی نادر مثل یاقوت ونوع الدیگر هو الذی ملعبت فی ید السیاسیون ونوع آخر من دانشجو هو بی کار وهو فی کار وبلاگ، مثل انا وهمکاران!

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

جالبه ... اما من یه سوالی دارم که می خوام ازت بپرسم ... نمی دونم چجوری ... اما باید بپرسم .

مانی محسنین سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ http://royayezendegiyeman.blogsky.com/

سلا خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.خبرشو بهم بده.
http://royayezendegiyeman.blogsky.com/

برق ۸۳ جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

یکی دو خط آخرش همچین خطرناک بود ها ...!

لیزارد الزرقاوی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

عربا رو مسخره می کنید ها .....فردا اگه تو کیانپارس بمب نذاشتم از کعبی(واج آرایی عرب)کمترم...................




....................خاص الجزیره....exclusive...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد