دانشجو واستاد

دانشجو: استاد میشه این مطلب رو یه بار دیگه تکرار کنید.

استاد: نه، فکر کردی من چند بار در ماه از دانشگاه حقوق می گیرم ؟ مگه دانشگاه چند بار به من پول میده، برو خدا رو شکر کن همون یه دفه رو گفتم. می خواستی توجه کنی، چقدر حواس پرتی، چقدر بی خیالی. بابا به خودتون بیاین اومدین دانشگاه چه کار کنین؟! اگه واقعاً نمی خواین درس بخونین عمرتونو الکی حروم نکنین برین کار کنین.شاید وضعتون از ما بهتر بشه . پدر، مادراتون با چه امیدی شماها رو فرستادن دانشگاه؟! از صبح سحر تا آخر شب جون می کینم که شماها راحت زندگی کنین.اگه می دونستین پول در آوردن چقدر سخته حواستونو بیشتر جمع می کردین. دیگه برای خرید پیاز وگوجه هم باید فوق العاده بیایم دانشگاه. برق دانشگاه می ره کلاسا تعطیل می شه . من چطور باید اون چیزی رو که خودم هم خوب بلد نیستم به 80 نفر آدم یاد بدم؟

خودتون فکر کنین حالا شما فکر می کنین واقعاً قیمت ماشین همینه که تو بازاره، مگه چقدر به ما میدن که شهریه شبانه ها اینقدر زیاد شده؟!! بابا اینجا دانشگاهه یا اسرائیله. بعد میگن بودجه نیست، می خوام بدونم این پول نفت کجاست. اقلاً یه کلاس دیگه بزنن تا کلاس خلوت تر بشه، اون پنجره رو باز کن یه هوایی بیاد . من جای پدرتونم . اگه یه بارونی می یاد دانشگاه رو آب می بره حتماً یه مصلحتیه. باور کنین مسئولین دانشگاه تمام تلاششون رو برای شما دارن می کنن. شما هم اینقدر گیر ندید ساکت بیاین ساکت هم برین.توکلتون به خدا باشه خدا رو چه دیدین شاید یه تقی به توقی خورد وشما هم مدرک گرفتید ورفتید سر کار، همه چیز هم دیگه پارتی نیست . بابا ما رو که می بینید اینجا داریم درس میدیم زحمت کشیدیم ، درس خوندیم .

همینطور آماده نمی تونیم همه چیزو بذاریم تو دهنتون . من اگه مریض شدم پدر تو میاد خرج زن وبچه من وبده. بابا با اعصاب ما بازی نکنیدو....

دانشجو: استاد ببخشید غلط کردم وقت کلاس تموم شده.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://msc.blogsky.com

ممنون که به ما سر زدید متشکریم.
تبادل لینک؟

اسمم رو واسه چی میخوای ؟؟؟ دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ

وااااااااا !!! اینایی که گفتین ، کی اتفاق افتاده ؟!!! اساتید این ترممون که خوبن نسبتا ... این حرفا ازشون بعیده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد