من ندیدم....

من ندیدم که سر جلسه امتحان مدار آقای ه با آقای خ مشورتی به سوالات جواب می دادن!

من ندیدم که آقای ؟ وقتی به بهانه برگ چکنویس از جاش بلند شد یه برگه ای روی میز آقای ف گذاشت.

من ندیدم که آقای ی همش از خ..ها تقلبی می گرفت.

من ندیدم که آقای ح با جفتیش حرف میزد .

من صدای پچ پچ رو از پشت سرم نشنیدم.

من ندیدم که سر جلسه پایانی الکترو جای آقای ق را چند بار به خاطر تقلب عوض کردن.

من ندیدم...

ولی من می دونم که تقلب یعنی ضایع کردن حقوق دیگران یعنی حق الناس.

من دیدم کسانی که سر جلسه میان ترم الکترو مغناطیس تقلب  کردند و نمره خوبی هم گرفته بودن  سر جلسه پایان ترم چطور گیر کردن.

من دیدم که چطور سر جلسه پایانی اندازه استاد شعبانی توی برگه یکی از همون بالایی ها یه خط قرمز کشید.

به امید روزی که دانشجویان ما فرهنگشون به جایی برسه که قبول کنن آدم باید حق خودشو بگیره ،  نمره خودشو بگیره اگر درسو فهمیده پاس می شه وگر نه بهتره که پاس نشه واینکه افتادن از یک درس از خورد کردن شخصیتشون وحشتناک تر نیست .

به امید روزی که دانشجویان ما افتادن از یک درس رو به ذلت گدایی برای نمره ترجیح بدن به نظر من اون افتادن خیلی هم افتخار داره .

افتخار داره که آدم اشتباهشو قبول کنه البته درصورتی که در صدد رفع اون باشه

 در صورتی که برای ترم بعد به خودش بیاد وبدونه که این طوری آدم مهندس نمیشه

دیگه اینکه لازم می دونم خدمت همه دانشجویان بویژه دانشجویان برق83  به خاطر اتمام امتحانات خسته نباشید عرض کنم ...

یا حق
نظرات 5 + ارسال نظر
س.س.ل (س سعیده لهراسبی اگه یادت رفته یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام !
آخ که من یادم نیست اینایی که گفتی کیان !!! وگرنه کلی خنده دار بودا !!!
شوخی کردم ... خوب شد که یادم نبود...
راستش این مسئله ی تقلب یه جورایی شبیه کپی رایت شده ... با چند تا از دوستانم یه بحث هایی کردیم در این مورد ... ولی ...

یه مثال :
اگه ماکروسافت داد می زنه تو حق کپی نداری ، کار حرام می کنی اگه رو کامیوترت ویندوز نصب کردی.

یه جورایی شاید باید ::: همه::: به توافق برسن که از این لحظه به بعد چی کار کنن ...

جای بحث زیاده ... فعلن تا بعد ...

ر سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

ببخشید !!! این عکسایی که گذاشتید هیچکدوم نمی آیند

امیر سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام.کی اومده دانشگاه که علم یاد بگیره؟ اومدن دانشگاه که مدرک بگیرن و بعدش برن سر کار و خیلی از این کارا هیچ ربطی به این مدرک گرامی هم نداره...پس هرچه زودتر درسها رو پاس کنن بهتره حالا به هر طریقی...شما هم بشین تقلب بکن که اگه همه بخوان نمره واقعی خودشونو بگیرن یه قبرستون باید کنار دانشگاه دایر بشه... اگر هم نه میخوای نمره خودتو بگیری خب بگیر، کسی چکارت داره؟! تازه اون موقع میشی مثل من...

منتظر آپدیت چند روزه دیگه باشید جوابتون شاید اونجا باشه.....!

لیزارد سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ق.ظ

خانم س.س.ل اسامی افراد مذکور به شرح ذیل میباشند: بی ترتیب حروف الفبا: ه = هوخشتر خ= خوهشتر ؟= خانم جاویدان ف= فندرسکی ی= یوزی و دوستان زبل خ..ها = آقایان ح= حویزاوی (من صدای لپ لپ رو از پشت سرم شنیدم) ق= قازغلنگ (من دیدم که سر امتحان پایانی اندازه استاد روی برگه یکی از همون بالا برره ای ها تب سرد کشید...به امید روزی که دانشگاه به فرهنگشهر جنب بانک ملی ایران که به جام جهانی راه پیدا کرده منتقل گردد )

س.س.ل سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ

واقعن مرسی از یاد آوریتون !
ولی خداییش جای بحث داره ... بالاخره یکی باید فکر کنه که قراره تا کجا بریم ! نمونه ی تعمیم یافته ی دیگه ای که هست رعایت قوانین راهنمایی رانندگیه ... تا کجا قراره حق هم رو بخوریم ؟! تا کجا ؟! خب اگه از این قانونا خوشمون نمی آد عوضشون کنیم ! یه قانونی بذاریم که خوشمون بیاد و حداقل رعایتش کنیم ... یه کم خودمون و جدی بگیریم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد