گلابی!

 

golabi!

اگر تا حالا فکر می کردید اصطلاح «رشته گلابی» را فقط من و شما بلدیم کاملا در اشتباهید. یک توضیح کوچک اینکه در دانشگاه ها و مدارس به یکسری از دروس و رشته هایی که مصرف آی کی یوی کمتری را می طلبند، می گویند این درس گلابی است یا واحد گلابی یا... حالا بشنوید از وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری - جناب دکتر محمدمهدی زاهدی- که در جلسه معارفه معاونان جدید خود در وزارت خانه، به هنگام معرفی معاون فرهنگی جدید خود گفته:« این معاونت یکی از کلیدی ترین معاونت های وزارتخانه است و وظایف حساسی دارد و خلاصه فکر نکنید از این معاونت های گلابی است»!

نظرات 9 + ارسال نظر
من دیگه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
بابا این مطالب چیه کار می کنی؟
یه مطلبی هم در مورد عمو بوش یا پسر عمو شارون کار کن!

چشم اگه قول بدی قرصاتو سر موقع بخوری بعدا در موردش بحث می کنیم!

من نیستم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ

این عکس crazy frog خیلی با حال بید. شیطنت از سر و روش وریزه!!!

این جانب شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

گلابی چه ربطی به crazy frog داره ؟

ربطش به بی ربطیشه!

اگه گفتی ! شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام بلاگر !
نبینم کسی گیر بده بت ها ! هرچی دلت میخواد بنویس این جا ! منم که پاتوقم این جاست اصلن ! هواتو دارم !!! :)
همین دیگه !
دعا و اینها رو هم که میدونی خودت ! :)
فعلن بای ...

mer30!

زیتون شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

سلاااااااااااام !
اخییییییییییی ...!
نمیتونم بگم چرا (!) اون ور میگم !
:)

اولین کسیکه ... ؟! چیز خاصی یادم نمیا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام مهندس !
به مهندس هم سلام برسون ! :)
اومدم همینو بگم فقط !
بای بای ...

دوست زیتون یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام راضیه جون! خوبی؟
بابا یه ذره ما رو هم تحویل بگیر!!!
منتظرت هستم.
بای

جکی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.oyajan.blogfa.com

سلام برای اینکه خیلی مخت قلقلک نخوره -چون با اون رشته ای که شما داری حسابی لازمش داری-من جکی ام دوست زینب ریاضی می خوندم یه زمانی تو چمران با زیتون هم توی اینترنت آشنا شدم بهم سر بزنی بد نبید...آخه اصولا زینب دوستهای با حالی داره را ستی داداشم هم تو دا نشکده شماست هم گروهی خودته ولی ورودی۸۱ دیگه شر منده اون یکی رو خودت با ید پیدا کنی

رضوان دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ

" همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود." امام خمینی (ره) //
سلام!
به روزم.منتظرت هستم.
التماس دعا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد