با عرض سلام وپوزش به خاطر غیبت چند روزه!
راستش غیبت من به خاطر اون سری! مسائل نبود دلیلش این بود که اخوی گرامی تصمیم گرفتن سیستم کامپیوتر رو ارتقا بدن و کامپیوترما این چند روزه بستری بودن!
 از این که به این وبلاگ سر زدین وکامنت گذاشتین متشکرم
و اما در مورد حرفو حدیثایی که نتیجش این شد: تقصیر بلاگر بوده!
همین جا باید عرض کنم که این جناب فرمانده از دوستان بسیار بس...........یار! خوب(با س.س.ل اشتباهی نشه) وگرامی بنده هستن... که این وبلاگو قابل دونستن نظر دادن قابل توجه بعضیا که به دوست من چیزی گفتی نگفتی ها!
دیگه.... نماز روزه همگی قبول التماس دعا....
نظرات 7 + ارسال نظر
... شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ب.ظ

من که معذرت خواهی کردم ... :((( شما که نظر ایشون رو
پاک کردین ، خوب بود نظر من رو هم ...

زیتون دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ق.ظ

مممممممممممممممرررررر سیییییییییی !!!
( بابت تبریک !!! )

:) دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ق.ظ

خب... چه خبر از شیرینی ؟!!!
:)))

چشم شیرینی هم می یاریم....

س.ز ... نه زینب نه ! زیتون !!! سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ق.ظ

الووووووووو ؟!؟!؟!!!

رضوان چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ

امام صادق (ع) در دعای وداع خود با این ماه مبارک می فرمایند:
((ماه رمضانى که نازل شد در آن ماه قرآن )) و این ماه رمضان است که گذشت پس از تو خواهم به ذات بزرگوارت و کلمات تامه و کاملت که اگر گناهى به گردن من باقى مانده که آنرا نیامرزیده اى یا مى خواهى مرا به جرم آن عذاب کنى یا بدان مرا بسنجی مى خواهم که طلوع نکند سپیده دم این شب یا بگذرد این ماه جز آنکه آمرزیده باشى آنرا از من اى مهربانترین مهربانان
سلام ! طاعات و عبادات قبول. پیشاپیش عید فطر رو هم بهتون تبریک میگم. امیدوارم در این روز مبارک بهترین عیدی ها رو از خدا بگیرید. ان شاالله!

در ضمن به روزم. تشریف بیارید.
التماس دعا
یا علی

س.س.ل پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:03 ق.ظ

سلام ...
ای بندگان خدا! کمترین چیزی که به زنان و مردان روزه دار داده می شود این است که فرشته ای در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا می دهد:

"هان! بشارتتان باد، ای بندگان خدا که گناهان گذشته تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه باقی ایام را بگذرانید ."

پیشاپیش عیدتون مبارک...

س.س پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:41 ق.ظ

خانم ساکی ؟!!!
در دسترس نیستیا !!!
منتظر تماست هستم ...

چند روز صبر کنین وصل می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد