خیلی وقت(آپدیت) پیش یه مطلبی اینجا کار کرده بودم که یه شعر طنز بود با نام اهل دانشگاهم ....چند روز پیش یه شعری باهمین سبک وسیاق توی سایت نسل3 خوندم ....که پیرو همون شعر قبلی اینجا می نویسمش:

اهل دانشگاهم
روزگارم خوش نیست
ژتونی دارم
خرده عقلی
سر سوزن شوقی
اهل دانشگاهم پیشه ام گپ زدن است
گاه گاهی می نویسم تکلیف
می سپارم به شما
تا به یک نمره ناقابل بیست
که در آن زندانیست
دلتان زنده شود
چه خیالی چه خیالی می دانم
گپ زدن بیهوده است
خوب می دانم دانشم بیهوده است
اوستاد از من پرسید
چقدر نمره زمن می خواهی
من از او پرسیدم
دل خوش سیری چند
اهل دانشگاهم
قبله ام آموزش
جانمازم جزوه
مشق از پنجره ها می گیرم
همه ذرات وجودم متبلور شده است
درسهایم را وقتی می خوانم
که خروس می کشد خمیازه
مرغ و ماهی خواب است
خوب یادم هست
مدرسه باغ آزادی بود
درس بی کرنش می خواندیم
نمره بی خواهش می آوردیم
تا معلم پارازیت می انداخت
همه غش می کردیم
کلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت
درس خواندن آنروز
مثل یک بازی بود
کم کمک دور شدم از آنجا
بار خود را بستم
عاقبت رفتم در دانشگاه
به محیط خشن آموزش
و به دانشکده علوم سرایت کردم
رفتم از پله کامپیوتر بالا
چیزها دیدم در دانشگاه
من گدایی دیدم در آخر ترم
در به در می گشت
یک نمره قبولی می خواست
من کسی را دیدم
از دیدن یک نمره ده
دم دانشگاه پشتک می زد
من نمی خندم اگر دوست من می افتد
من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دوبرابر بکنند
و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد
من در این دانشگاه
در سراشیب کسالت هستم
خوب می دانم استاد
کی کوئیز می گیرد
برگه حذف کجاست
سایت و رایانه آن مال من است
تریا، نقلیه و دانشکده از آن من است
ما بدانیم اگر سلف نباشد
همگی می میریم
و اگر حذف نباشد
همگی مشروطیم
نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نبود
کار ما نیست شناسایی مسئول غذا
کار ما نیست شناسایی بی نظمی ها
کار ما شاید اینست که در مرکز پانچ
پی اصلاح خطاها برویم

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ http://rcw.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید دوست دار م برای با شما تبادل لینک داشته باشم با تشکر

اولین کسی که ... جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ق.ظ

راااااااااااااااضییییییییییییییییییه :(((
خیلی قشنگ بود ...

اولین کسی که ... شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:34 ق.ظ

رااااااااااااضییییییییییییه :(((
نروووووووووووووو ... :)

س.س.ل شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام.
همونطور که ممکنه خیلی هاتون بدونید یه شرکت آمریکایی به نام Kuma War که کارش ساختن بازی های جنگی سیاسی به نفع دولت آمریکاست تازگی ها یه بازی در مورد حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران به نام Iran Assault درست کرده.
توی این بازی سربازای آمریکایی ضمن حمله به تاسیسات هسته ای نطنز و کشتن نگهبانان یکی از مامورینشون که اونجا اسیر شده هم نجات میدن.

به نظر من این قضیه ای نیست که بشه به این راحتی ها ازش گذشت. در واقع این شرکت آمریکایی با این کارش داره میزان علاقه مردم دنیا و به خصوص آمریکا برای حمله به ایران و همینطور میزان حساسیت مردم ایران به این قضیه رو می سنجه...

س.س.ل شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ق.ظ

بهترین کاری که ما فعلا می تونیم انجام بدیم اینه که اعتراض خودمونو به وسیله ایمیل به این شرکت و همچنین نهادهای بین المللی اعلام کنیم. بیاید تا این بازی رو از سایتشون حذف نکردن دست برنداریم! بیاید بهشون بفهمونیم که ایران با افغانستان یا عراق خیلی فرق داره که هر کاری خواستن بتونن توش انجام بدن! به خدا این قضیه از تغییر نام خلیج فارس یا زیر آب رفتن مقبره کورش خیلی مهم تره! این بار دیگه پای کل ایران در میونه. ما که به اون قضایا این قدر اهمیت میدیم نباید به این مساله بی اهمیت باشیم! لطفا از این قضیه سرسری نگذرید! اگه می تونید لینک این مطلب رو برای دوستاتون بفرستید یا همین ایده رو توی وبلاگ هاتون مطرح کنید! لطفا ضمن امضای این اعتراضنامه یک ایمیل به این شرکت بزنید و توی ایمیل ضمن اعتراض به ساختن بازی از شرکت بخواهید که اونو از سایتش حذف کنه. گروهی در این صفحه ( که آدرسش رو این زیر گذاشته ام ) در حال جمع آوری امضاهای ایرانیان در اعتراضی خطاب به مسئولان این شرکت هستن . لطفا در صورت تمایل متن این اعتراض رو امضا کنید !
(صفحه اعتراض) : http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=b17bf44e-292e-40ed-9967-d151a2c093fb

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد