خطرناک ترین ویروس سال

  مدتی پیش خطرناک ترین ویروس سال به نام My Doom منتشر شد.این ویروس که خطرناکترین ویروس سال نام گرفته است,حتی از ویروس هایی چون Love-MSBlast خطرناکتر شناخته شده است.این ویروس در کشور ما نیز تعداد زیادی از رایانه ها را آلوده کرده است.

ویروس My Doom از طریق پیام الکترونیکی e-mail در سراسر جهان در حال گسترش است.از ویژگیهای این ویروس آن است که با نام مشخصی منتشر نمی شود و با نام های بسیار متنوعی به پست های الکترونیکی فرستاده می شود .این ویروس به علت اینکه به صورت فشرده zip شده وارد رایانه می شود به وسیله آنتی ویروسها قابل شناسایی نیست .از علائم آلودگی به این ویروس اجرای ناگهانی not pad می باشد.برای پاک سازی این ویروس روشهای مختلفی وجود دارد اما راحت ترین راه نصب نرم افزار stinger از سایت اینترنتی z-virus.comمی باشد. 

نظرات 6 + ارسال نظر
بنده ی خدا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ

از علی آموز اخلاص عمل/ شیر حق را دان منزه از دغل
در غزا بر پهلوانی دست یافت/زود شمشیری بر آورد و شتافت
او خدو انداخت بر روی علی / افتخار هر نبی و هر وصی
در زمان انداخت شمشیر آن علی/کرد او اندر قضایش کاهلی
گفت بر من تیغ تیز افراشتی / از چه افکندی مرا بگذاشتی
گفت من تیغ از پی حق می زنم/ بنده ی حقم نه مامور تنم
شیر حقم نیستم شیر هوا / فعل من بر دین من باشد گواه

ولادت امیر المومنین علی (ع) بر همه ی دوستان مبارک باد.

حنانه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

webloget chize be khosoosi nadare aghalan bare man 4 ta chiz dar morede jennifer lopez dare ama khatarnak tarin virus be che darde ma mikhore tamoom shode rafte
jazab nist webloget tarifi nadare
bye bye

دوست عزیز ....شما راست می گید برای اینکه بخوام خواننده های الکی خوش واسه وبلاگ جمع کنم جای عکس های اون طوری! از جنیفر لوپز و بن افلک خالیه!
ولی من اون چیزی رو تو این وبلاگ کار می کنم که بهش اعتقاد دارم...وترجیح می دم اینجا یک وبلاگ علمی-فرهنگی باشه..تا غیرعلمی –ضد فرهنگی!
راستش از شما که اگر نگیم یه خانم مسلمان,یه خانم ایرانی هستی واقعا بعیده..مطمئن باش پیدا کردن عکسهای این طوری و اون مطالبی که نوشتی کاری نداره..صدها و بلکه هزاران سایت وجود دارن که خیلی بیشتر از شما شبانه روز دارن در این زمینه ها کار می کنن...ولی متاسفانه بعضی از ماها فکر می کنیم دارن برای پر کردن اوقات فراغت ما تلاش می کنن...!در حالی که دارن برای پر کردن مغز ما کار می کنن!
از روی آدرسی که توی اون یکی وبلاگ من نوشته بودین وبلاگتون رو دیدم و مطالبش رو هم کامل خوندم!ولی واقعا الگوی شما جنیفر لوپزه؟!فردی که به قول خودت فلان موسسه اعلام می کنه زیباترین اندام رو داره...و این از نظر من پست ترین مرحله حقارته که کسی رو با جسمش بشناسن...و این معنایی جز ابزار شدن زن در جوامع غربی نداره....
در حالی که زنان و دختران مسلمان الگوشون رو خانم فاطمه زهرا قرار میدن کسی که پیامبر در موردش می گه "فاطمه بضعه منی"و کسی که همسرش حضرت علی(ع) است و در قرآن در مورد این دو آمده"مرج البحرین یلتقیان...یخرج منهما اللؤلؤ والمرجان"آیات 19و22 سوره الرحمن؛
نه فردی مثل جنیفر لوپز که تن بارگی و فساد از سرتا پاش می باره!کاش کمی فکر کنیم که:
آیا وقت آن نرسیده که بیدار شویم؟

سمیه-ن شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

آپدیت ایندفعه عالی بود...راستش مدتیه مطالبه وبلاگتون رو دنبال می کنم..موضوعات جالبی رو کار می کنین...موفق باشید

میدونی من کیم؟ یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ق.ظ

LORD-HACKER
ببین بهت پیشنهاد میکنم که بهتره اینجا دیگه چیزی ننویسی
همون یکی بست .
راستی چرا نمیگی با حرف زدن وبلاگت رو پس گرفتی
از چی میترسی
اگه شجاعت داری بگو
راستی بد نبود یه تشکر هم میکردی که وبلاگ رو پست دادم
--------------------------------------------------------------------
این نظر حذف نشه ها
از ما گفتن بود
راستی نه تنها وبلاگ تو بلکه تموم وبلاگ ها هیچ امنیتی نداره حتی اونهایی که آموزش هک میدن تو وبلگشون
کاشکی جمع خودمونی تر بود تا لیست وبلاگ های پکونده شده رو بهت میدادم
فعلا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ق.ظ

آیا وقت آن نرسیده که این وبلاگ آپدیت شود؟؟؟!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
یکی از دوستان به من پیشنهاد داده بود این وبلاگو ببینم....
مطالبش خوبه زودتر آپدیت کنید
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد