از زبان یک دانشجو.....!!!

اهل دانشگاهم      روزگارم بد نیست
نسبم شاید برسد به انیشتین...نیوتن...ارسطو...تالس!
اهل دانشگاهم        من کتابم را وقتی می خوانم که شده آخر ترم
اهل خوابستانم        خوابگاهم قفسی است
که هفت هشت نفری چون من شب همه شب بر کف آن می خوابند
فکر من در پی امرار معاش         پی گرفتن وام از رفقا
یا پی گرفتن وام از جای دگر        یا که یک فرد دگر
                                                             گم شده است
من نمی دانم که چرا می گویند      علم بهتر است از ثروت
                                                             چرا در کت دانشمندان پولی نیست
جور دیگر باید دید
              علم را باید شست! 
                                    پول را باید جست!!!
رفیقم هم بدهکار است       
                     بابت پول غذا   
                                 بابت پول کتاب
پدرش پشت دو بار آمدن چلچله ها     چند وقتی است شده بازنشست...
او ز ماشین خودش تاکسی ساخته است...
                         او هم اهل دانشگاه است....روزگارش بد نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای X شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ب.ظ http://bargh83.blogsky.com

سلام خدمت شما همکار محترم...خوشم میاد از کاراتون...جالبن! مثل اینکه شیرینیه چسبیده ها!!...در مورد اینکه میخواستین مهندس بشین....لازمه ی مهندس شدن اولی شکمه! دومی موبایله سومی سیگار...اونایی که شما گفتین مال مایه داراشه!!!...به وبلاگ منم سر بزنی ضرر نمیکنی...مطالبش بدک نیست...خلاصه من که آماده یک همکاریه مسالمت آمیز هستم...

!یکی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام . شعرتون جالبه ولی مجال ترقی داره .
زت زیاد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد