قابل توجه اورکات بازهای گرامی!

من کاری به درستی یا نادرستی اورکات ندارم و وارد این مقوله نمی شم...قبول دارم که خیلیها از اورکات سواستفاده می کنن ولی بالاخره بعضیها هم فعالیت مفید می کنن....مثلا معلم های دوران مدرسشونو پیدا می کنن!
ولی مدتیه که اورکات فیلترینگ شده...در اینجا چند راه حل برای باز کردن اورکات در غیر از دانشگاه ارایه میدم.به امید اینکه جوانان این مرزوبوم از هر سایتی ...چه اورکات و چه غیر از اون در راه اعتلای سطح آگاهیشون استفاده کنن:
روش اول: استفاده از آی پی به جای اسم. خیلی ساده در نوار آدرس مرورگرتون تایپ کنید http://64.233.171.85 و سپس کلید اینتر رو بزنید. این روش تا زمانی جواب میده که ارائه دهنده اینترنت شما این آی پی رو نبسته باشه .

روش دوم: استفاده از آدرس http://images.orkut.com در نوار آدرس مرورگر. اینم مثل روش قبلی انجامش بدید و بازم تا زمانی کار می کنه که ارائه دهنده اینترنت شما آدرس رو نبسته باشه.

روش سوم: که به نظر من بهترین روش هست و خوب هم جواب می ده اینه که در نوار آدرس مرورگرتون تایپ کنید https://www.orkut.com . دقت کنید که توی این آدرس یه s به انتهای http اضافه شده و همین رمز کاره. حالا اینکه بعدا این رو هم به نوعی فیلتر کنن الله اعلم.
نکته بسایر مهم اینه که با وارد کردن این آدرس ممکنه صفحه فیلتر بیاد. ولی جا نخورید. آدرس رو نگاه کنید دقت کنید که http به صورت https نوشته شده باشه. اگر نبود تصحیحش کنید.

روش چهارم:در قسمت internet options وارد برگه connection بشید . بعد از انتخاب نام connection خود دکمه setting ..بعد use a proxy server را انتخاب کنید . و در قسمت ادرسش این ادرس را وارد کنید :
192.115.106.236
و در قسمت پورت 3128 ....و
okkkkk
البته ممکنه چند تاشون دیگه جواب نده و لی امتحانش ضرری نداره.اگه جواب ندادن بگین چند راه دیگه هم بلدم.
جناب خدای اینترنت!!! فرمودن لینک زیر هم جواب میده:
www.orkutproxy.com/pl/nph-ps.pl/www/Login.aspx

یا حق
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ق.ظ

مبارکه ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

اینا هیچکدوم جواب نداد ، از اونجایی که من خدای اینترنتم
یه لینک می دم که همه جا جواب می ده :
www.orkutproxy.com/pl/nph-ps.pl/www/Login.aspx

عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد