اگر نظری در مورد این وبلاگ داشتین یا خواستین غلط املایی بگیرین  آدرس زیر رو داشته باشین:
nanogait_r@yahoo.com
نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام .
من هم دانشجوی برق هستم ( قدرت )
البته از نوع آزادش !
اگه دوست داشتی میل بزن تا تبادل لینک کنیم .

آقای X شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ب.ظ http://bargh83.blogsky.com

سلام...متاسفانه چند تا از بچه های بسیار با شخصیت متالورژی فایل تروجان روی چندتا از سیستم های سایت دانشکده گذاشتند،توصیه میکنم در صورت امکان از اونجا آپدیت نکنی چون امکان داره user @ pass شما فرستاده بشه برای اونا...حالا فکر کردن این کارشون هنره!! راست میگن بیان تو یاهو کل بندازن...نا سلامتی من تو اهواز جزو قدمتیا هستم!!! شرمنده سرتو درد آوردم...موفق باشی(همون گود لاک خودمون!!)

از اینکه تذکر دادین متشکرم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.terapiaparamala.weblogger.terra.com.br

Sou do Brasil e não consigui entender nada.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد